14 Kasım 2011 Pazartesi

BDP'nin Eylem takvimi tamam

Barış ve Demokrasi Partisi (BDP), "KCK operasyonları" adı altında devam eden tutuklamalara "Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyası başlatıyor.

 İlk ihbarı ise Eş Genel Başkanlar Selahattin Demirtaş ve Gültan Kışanak yapacak.
Üyelik ve "kendini ihbar etme" adı altında 2 ayrı kampanya başlatan BDP, ayrıca Siyaset Akademilerini de daha işlevli hale getirmek için çalışma başlattı. PM toplantısında konuşan Demirtaş, önümüzdeki günlerde starttı verilecek olan ve 1 Mart'ta kadar devam edecek olan "Ez li vir im (Buradayım)" adlı BDP'ye üyelik kampanyası ile 1 milyon kişiyi hedeflediklerini söyledi. Demirtaş, siyasi operasyonlara karşı da "Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" adı altında savcılıklara toplu halde dilekçeler vereceklerini belirterek, ilk dilekçeleri de Eşbaşkanlar olarak kendilerinin vereceğini söyledi.
BDP Siyaset Akademileri'nde eğitimlerin daha güçlü şekilde devam edeceği ve isteyen herkesin gelip ders alıp ya da ders verebileceğini ifade eden Demirtaş, isteyen basın mensuplarının da canlı olarak yayın yapabileceğini kaydetti. Başbakan Erdoğan ve MİT Müsteşarını da davet eden Demirtaş, "Buyursunlar belki kendileri de faydalanır. Türkiye'nin gerçek sorunları nedir, nasıl çözülür bu akademilerde öğrenebilirler" dedi.
Demirtaş, 19 Kasım'da Amed'de, 20 Kasım'da da İstanbul'da "İrademe dokunma" adıyla büyük mitinglerin gerçekleştirileceğini hatırlattı.

Basına kapalı devam eden toplantının akşam saatlerinde sona ermesi bekleniyordu.

AMED
YENİ ÖZGÜR POLİTİKA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder